Forum LOTR Strona Główna LOTR
Pogadacie tu o bitewniaku
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statystyki Mordoru

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR Strona Główna -> Statystyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LordMaster




Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:03, 03 Sie 2007    Temat postu: Statystyki Mordoru

Dziś znalazłem w necie statystyki figurek z Mordoru.
Sauron-400pkt.
Saurona to najpotężniejszy władca Śródziemia, dzięki pierścieniu jego moc była nieograniczona, zapytacie pewnie dlaczego „była” otóż podczas walki z ostatnim przymierzem znalazł się jeden mężczyzna który fartem Narsilem odciął pierścień z ręki mojego pana.
Władca ciemności Sauron za pomocą pierścieni chciał zapanować nad całym Śródziemiem. Po przegranej walce, pokonany przez ostatnie przymierze, jego duch urósł w siłę jeszcze raz…

W S O A Ż M
9/- 8 10 3 5 7

Wady: Tylko koszt punktowy, aż 400
Zalety: Praktycznie nie do pokonania, żywotność-aż 5

Kapitan Orków-40pkt
Kapitan… jeden z najodważniejszych orków, któremu powierzono dowodzenie nad armią słabszych, i tchórzliwych orków. Tych kapitanów powinniśmy mieć w każdej swojej armii, dzięki wyszkoleniu, i punktom potęgi możemy w doskonały sposób poprowadzić swoją armię wprost do zwycięstwa.

W S O A Ż M P W L
4/- 4 4 2 2 3 2 1 1

Wady: Męstwo-3, ale na pociechę- zwykły ork ma 2 męstwa.
Zalety: Punkty potęgi, mała wartość punktowa (przynajmniej moim zdaniem)

Orki-5pkt
Podstawowa jednostka która powinna znajdować się w twojej armii. Mały koszt punktowy, oraz wrodzone okrucieństwo i krwiożerczość czynią orki trudnymi do pokonania nawet przez niektórych bohaterów.

W S O A Ż M
3/- 3 4 1 1 2

Wady: męstwo
Zalety: Niski koszt punktowy

Troll-90pkt
O niewyobrażalne sile trolla z Mordoru przekonał się nie jeden wojownik. Jego siła jest ogromna, a pancerz mocny. Troll jest tak mocny, że wielu świetnych wojowników nie dorasta mu do palców. Bardzo polecam wystawianie trolla, a szczególnie jeśli macie zamiar rozbić szyk przeciwnika, Troll nadaje się do tego wyśmienicie!!!

W S O A Ż M
7/5+7 7 3 3 3

Wady: Jak na tak wielkiego gada, ma tylko 3 męstwa ?
Zalety: Siła, atak

Esterlingi-7pkt.
No i co tu można powiedzieć hmm… Esterlingi, jedni ze sprzymierzeńców Mordoru, oprócz męstwa w ogóle nie różnią się od orków. Płacimy 2 pkt. więcej za 1 więcej męstwa. Aha i warto przypomnieć, że mają włócznie i tarcze (walka z 2 lini, oraz +1 do obrony)

W S O A Ż M
3/- 3 5 1 1 3

Wady: Koszt
Zalety: włócznie

Kapitan Esterlingów-55pkt
Z każdej rasy z pośród innych wyróżniają się silniejsi, waleczniejsi i odważniejsi wojownicy, którzy później zostają kapitanami, tak też było i tym razem. Kapitan Esterlingów kosztuje dużo więcej niż kapitan orków, ale za to dostajemy do dyspozycji lepiej opancerzonego i odważniejszego wojownika.

W S O A Ż M P W L
4/- 4 6 2 2 4 2 1 1

Wady: Nie znalazłem
Zalety: Męstwo, obrona

Nazgule-120pkt
9 sług Sauron, wszyscy mają tylko jeden cel znaleźć pierścień. Są to doskonali wojownicy, a dzięki czarom są praktycznie nie do pokonania. Warto wprowadzić kilku z nich do naszych szeregów.

W S O A Ż M P W L
5/- 4 8 1 1 6 2 14 2

Wady: Atak i życie (tylko 1, a taka wyśmienita jednostka ?)
Zalety: obrona, mnóstwo punktów woli.

Król nazguli-140pkt
Najpotężniejszy ze wszystkich 9, jego czary są potężne, dzięki nim może zabić wielu znakomitych wrogów. To właśnie on dźgną Froda na Amon Sul.

W S O A Ż M P W L
5/- 4 8 1 1 6 2 20 2

Wady i zalety: takie jak u góry.

Kapitanowie orków Gorbag i Grishnakh-45pkt.
Obaj mają takie same statystyki jak zwykły kapitan, jednakże za 5 pkt May 1 punkt potęgi więcej. Więc sami zdecydujcie.


W S O A Ż M P W L
4/- 4 5 2 2 3 3 1 1

Wady: Męstwo
Zalety: 1 punkt potęgi więcej od kapitana.

Kapitan orków Gathmog-135pkt.
Najlepszy, najsilniejszy i najodważniejszy ze wszystkich kapitanów, statystykami dorównuje nawet samemu Aragonowi. Jeśli dodamy mu warga, to staje się prawdziwą machiną do zabijania. Strasznie opłaca się mieć takiego bohatera w swojej armii.

W S O A Ż M P W L
5/-4 6 3 3 5 3 3 3

Wady: można jedynie przyczepić się od kosztu punktowego.
Zalety: Atak, żywotność, ogólnie bohater cudo.

Szaman orków-50pkt.
Któż nie zna wspaniałych szamanów czarujących rzucających zaklęcia na wrogich żołnierzy.
Szamani są znakomitym nabytkiem do twojej armii, czasami potrafią zmienić nawet los bitwy.


W S O A Ż M P W L
3/- 3 5 1 2 3 1 3 1

Wady: Mało punktów woli.
Zalety: Dobre czary, 2 życia

Orki z Morannon-7pkt
Te orki są znakomitymi wojownikami, za 7pkt. mamy prawie dobrze wyszkolonego uruk-hai!! Bardzo ich polecam gdyż tylko kapitanowie orków mieli siłę 4.


W S O A Ż M
3/- 4 5 1 1 2

Wady: Strasznie niskie męstwo-2
Zalety: Duża siła-4

Orc Trakers-5pkt.
Jako jedynie znakomicie opanowali sztukę strzelania z łuku, podczas gdy inne orki potrzebują 5+ żeby trafić do celu, oni tylko 4+!! Jak na orki to jest to kolejny kroku ku zwycięstwu!

W S O A Ż M
3/4+ 3 5 1 1 2

Wady: Męstwo-2
Zalety: Doskonałe wyszkolenie we władaniu łukiem, niski koszt.

Katapulta-90pkt.
I w ten oto sposób dotarliśmy do machin oblężniczych… Zacznę od katapulty.
Ta olbrzymia katapulta to prawdziwe arcydzieło- żeby załadować na nią kamień potrzeba wielkiego trolla!!! Żaden z ludzkich śmieci nigdy by tego nie zrobił- załadować ogromy głaz!?! Siła tej machiny jest maksymalna, dlatego niszczy mury, wieże i bramy jakby były one z kartonu!! Jak gracie jakieś oblężenie musi być ona zawsze w pobliżu.

S O Moc
10 10 4

Wady: Nie znalazłem
Zalety: Ogromna Siła

Mordor Siege Bow- 50pkt.
Tu niestety nie opiszę tego czegoś, ponieważ nie wiem co to jest ?


Myślicie że to koniec?? O nie teraz dopiero się zaczyna!

Tu opiszę PRZYKŁADOWĄ armię ofensywną i defensywną na 500pkt.

Armia ofensywna:
6 Morannon Orc-54pkt.
1 Mordor Troll-90pkt.
Gathmog-135pkt.
20orków z mieczem i tarczą-120pkt.
6Esterlingów-48pkt.
Grishnakh-45pkt.
Razem pkt.: 492
Razem jednostek:35

Armia defensywna:
10 orków z włócznią-60pkt.
10orków z mieczem i tarczą-60pkt.
11orc trakers-55pkt.
2kapitanów orków-80pkt.
6 Morannon Orc-54pkt.
6Esterlingów-48pkt.
Król Nazguli-140pkt.
Razem:497pkt.
Razem jednostek:37

BRONIE


Broń dwuręczna – 0 pkt , (-1 prze teście na wygranie walki , +1 przy teście na liczbę obrażeń przeciwnika),- Wojownik Orków;
Ciężka tarcza – 5 pkt (Zwiększa obronę o 1 pkt) -Kapitan Orków; Grishnakh; Gorbag; Wojownik Esterlingów;
Tarcza – 1 pkt, (Zwiększa obronę o 1 pkt)- Wojownik Orków;
Łuk orków - 5 pkt – Ork 5+ by trafić (ma -1 do rzutu kością na wygranie walki w ręcz)- Kapitan Orków; Wojownik Orków (tylko 1 pkt); •
Koń – 10 pkt , umożliwia szarże na jednostkę piechoty(jeżeli wygra test walki to pokonana figurka ma status osaczonej), -Nazgul; Król Nazguli;
Wyvern – 60 pkt- Nazgul; Król Nazgul
Włócznia – 1 pkt Umożliwia walkę z drugiej lini ataku, (jeżeli postać atakuje wroga trzymając włócznię w jednej ręce to druga ta sama jednostka z włócznią stojąca za nim i stykająca się podstawką również dosięga wroga-Wojownik Esterlingów; Wojownik Orków
Sztandar – 25 pkt, zasięg 8 cm, jednostki w zasięgu mogą unieważnić rzut testu walki i raz rzucić ponownie, zasięg 15 cm – dodaje 1 pkt męswa. Jednostka ze sztandarem może wykonać jeden czyn bohaterski w grze. Po śmierci jednostki ze sztandarem wszyscy wszyscy zasięgu 15 cm wykonują odwrót na maksymalną odległość ruchu - Wojownik Esterlingów; Wojownik Orków.

PODSUMOWANIE:

Najlepsze jednostki: Troll, Nazgul, Morannon Orc.
Najlepsi bohaterowie: Gathmog, Sauron, Król Nazgul.

Zalety: Różnorodność jednostek, dużo sprzymierzeńców, niski koszt jednostek.
Wady: Bardzo małe męstwo, no ale… w kupie siła!!

Jak wynika z tego artykułu Mordor to potężna armia, ale jak na potężną armię przystało ma swoje wady, grając tą armią możemy zauważyć że niektóre z jednostek charakteryzują się bardzo niską odwagą, ale również wysoką siłą (Troll).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:17, 19 Sty 2008    Temat postu:

gdzie to znalazłeś
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matus
Gość






PostWysłany: Nie 16:21, 02 Mar 2008    Temat postu:

świetne dzięki
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malpus
Gość






PostWysłany: Nie 22:17, 23 Mar 2008    Temat postu:

swietne, ale moglbys mi podac statystyki saurona nekromanty??
ps- znalazlem 1 blad. troll z mordoru kosztuje 100 pkt a nie 90.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sytut
Gość






PostWysłany: Pon 12:17, 10 Lis 2008    Temat postu:

Mi się wydawało, że jest bestia, nie wyvern Exclamation Exclamation Exclamation
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luck95
Gość






PostWysłany: Sob 16:35, 22 Lis 2008    Temat postu: Statystyki Dunledingów

Czy mógłby mi podać statystyki dunledingów. Odpłace się wstawiawszy wiele nowych statów (mam podręcznik)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JHL90
Gość






PostWysłany: Pon 12:41, 15 Gru 2008    Temat postu:

sauron nazgule i chyba trol mają jeszcze zasadę atak na przerażającego przeciwnika...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maloda
Gość






PostWysłany: Wto 18:11, 20 Sty 2009    Temat postu: !!!

GDzie mozne znalesc staystyki wszystkich postaci? POzdro
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Uruk




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:56, 14 Lut 2009    Temat postu:

gdzie znalazłeś te staty Question Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skagss
Gość






PostWysłany: Wto 10:39, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Brakuje mi tu Haradrimów.

Król Haradu
W: 5/4+ S: 4 O: 5 A: 2 Ż: 2 M: 5 P: 3 W i L: 1
Ekwipunek: miecz i zbroja
Punkty: 60
Opcje:
Łuk 5pkt,
Rumak 10pkt,
Lanca 5pkt,
Włócznia 5pkt,
Spec.: zatrute strzały
Plusy: wysoka walka i dużo punktów potęgi, wysokie męstwo
Wady: obrona tylko 5

Wódz Haradrimów
Punkty: 45
W: 4/4+ S: 4 O: 5 A: 2 Ż: 2 M: 4 P: 2 W i L: 1
Ekwipunek: miecz i zbroja
Spec.: zatrute strzały
Opcje:
włócznia 1pkt,
łuk 5pkt,
włócznia 5pkt,
lanca 5pkt,
rumak 10pkt.
Plusy: Potęga, niski koszt.
Wady: obrona tylko 5

Wojownik Haradu
punkty: 5
W: 3/4+ S: 3 O: 4 A: 1 Ż: 1 M: 3
Ekwipunek: łuk, zbroja
Spec.: zatrute strzały
Opcje:
bez kosztów można zastąpić łuk włócznią
Plusy: niski koszt
Wady: ciągle niska obrona, brak tarcz.

Chorąży
jak zwykły wojownik, z następującymi zmianami:
Koszt: 30pkt.
Zamiast łuku ma chorągiew.

Jeździec Haradu.
Koszt: 11pkt.
W: 3/4+ S: 3 O: 4 A: 1 Ż: 1 M: 3
ekwipunek: łuk, zbroja
opcje:
lanca 1pkt,
spec.: zatrute strzały.
Plusy: mobilni, lance
Wady: to co wcześniej, niska obrona.

Suladan
Koszt: 90 pkt.
W: 5/4+ S: 4 O: 5 A: 2 Ż: 2 M: 5 P: 3 W i L: 2
ekwipunek: sejmitar, zbroja.
spec.: żelazna pięść (zasada zbieranie sił ma zasięg 28cm)
zatrute strzały.
opcje:
rumak 5pkt,
łuk 5 pkt.
Plusy: dużo potęgi, woli i losu, może dowodzić kawalerią.
wady: wysoki koszt, obrona.

Hasharin
Koszt: 90pkt.
W: 5/3+ S: 4 O: 5 A: 1 Ż: 3 M: 5 P i W: 1 L: 3
ekwipunek: sztylet bojowy i rzucany, dmuchawka.
spec.: trucizna, niewykrywalny (jak elfi płaszcz), zwinny (nie można go osaczyć).
Plusy: świetny morderca wrogich bohaterów i elitarnych jednostek, dużo Losu.
Wady: niska obrona, tylko jeden atak.

Ogółem armie Haradu charakteryzuje niska obrona i to jest jej piętą Achillesową. Są to natomiast świetni łucznicy. Zatrute pociski pozwalają zawsze przeżucać testy obrażeń, pod warunkiem że w teście obrażeń wypadnie 1. Kolejny plus to lance. Z pewnością Mumakile są niesamowicie silne, ale nie mam ich statystyk. Te podane pochodzą z Gier Strategicznych w Śródziemiu. Mogą byc ciut inne od tych z "Haradu".
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siekacz
Gość






PostWysłany: Śro 18:17, 27 Maj 2009    Temat postu: gdzie są do isengardu

ty gluciu
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gośc
Gość






PostWysłany: Nie 13:37, 28 Mar 2010    Temat postu:

Mam pytanie jak to jest z tymi Morannon Orcs bo na GW piszą takie staty:

Morannon Orc: W : 3/- S : 3 O : 4 A : 1 Ż : 1 M 2

A ty podajesz takie :

Morannon Orc: W : 3/- S : 4 O : 5 A : 1 Ż : 1 M 2
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Nie 11:25, 29 Sie 2010    Temat postu:

Autor to idiota, nie wie nic o grze
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pirg
Gość






PostWysłany: Pią 16:13, 06 Kwi 2012    Temat postu:

Sprostowanie na przyszłość dla wszystkich :
Orkowie:
W-3/5+
S-3/2
O-4
A-1
Ż-1
M-2
koszt - 7pkt

Troll:
statystyki j/w
koszt-105 pkt
Specjalne:
-obalenie ( po wygranej walce jego atak się podwaja Ax2 ( tylko na zabicie)
-terror - wszyscy ,którzy chcą go zaatakować muszą zdać test męstwa

Nazgule:
W-5
S-4
O-8
A-1
Ż-1
W-10 ( z możliwością dokupienia )
L-1
koszt-80 pkt
Specjalne:
Nazgule mogą wykorzystać punkty woli jak chcą np. jako punkty potęgi lub jako życia.
Po każdej WALCE nie zależnie od jej wyniku nazgul traci 1 punkt woli , gdy punkty woli spadną do 0 nazgul schodzi z pola bitwy
( skuteczny w odciąganiu silnych jednostek wroga )

Szaman orków:
Statystyki j/w

Specjalne:
Zaklęcia: Paraliż - na 5+ - paraliżuje jednostkę wroga na 1 turę obalając ją i zmieniając jej współczynnik walki na 1 zasięg - 28 cm koszt - 1pkt woli
Furia - na 3+ sprawia ,że każdy ORK nie musi zdawać testu męstwa w promieniu 14 cm od szamana oraz gdy ork otrzyma ranę może ją zignorować na 6 ( rzut raz na jedną jednostkę [gdy jest jeden szaman]).
Furia działa od momentu rzucenia do śmierci szamana lub do przegrania przez niego walki - koszt 1 punkt woli.

To tak na początek kiedyś uzupełnie resztę...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Pon 22:25, 07 Maj 2012    Temat postu:

trzeba najpierw samemu znac gre zeby innym=ch uczyc!!!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR Strona Główna -> Statystyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin